duminică, iunie 19

Capitolul 7 (ultimul capitol din primul sezon)

-Ci-cine esti ?vocea imi suna calm si nu-mi tremura.
Neavand timp acea persoana necunoscuta nici sa raspunda s-a evaporat fiindca usa camerei in care eram obligata sa raman se deschise.Inca ma holbam l locul in care era acea necunoscuta ,care radia de frumustete si bunatate sufleteasca.
m-am ascuns inchizand usa pentru ca credeam ca voi fi de folos.Dar imi faceam mie rau.Cand i-am revazut..am simtit cum toate necazuurile  s-au sfarsit si-au disparut in abisul intunecat,nefericit,dominat de singuratate,unde le era locul de la bun inceput.Nu in camera mea de spital.
Erau acolo.Amandoi.
Dar dupa ce m-am uitat mai bine la prietenii mei ..le-am citit frica care isi constriua cuibul in ochii lor superbi.Aveau ochi strain de atunci cand i-am vazut inaintea accidentului.Acum ochii erau dominati de frica si teroare.
Chryss avea patat de sange tricoul ei verde cu textul "I don't know you!"..dar nu imi era adresat mie,cred..pantalonii sfasiati,rupti de gheare intr-un mod violent.Privirea mi-a trecut de la noua Chryss la Justin si ma rugam sa nu arate asa de rau.Dar ma inselasem.Rau.
Arata oribil.Avea in mana dreapta o sageata improscata cu sange.Iar bratul stang era plin cu sange care iesea dintr-o taietura urata.Dar sangele de pe sageata nu era a lui Chryss,pentru ca mirosea ciudat (sangele).
Dar sa-mi raspund la intrabare "de unde stiu eu cum miroase sangele de om si cum mirose sangele de monstru hidos care mi-a ranit prietenii?" nu aveam timp.
-Chryss..Justin..
Acum privirea lor era si mai indurerata dupa ce le rostisem numele.Oare ce se intampla ?
Justin a venit langa mine si mi-a intins o batista-fara sange-..nici macar nu mi-am dat seama ca plangeam..
Gandurile mi-au fost smulse de glasul sever al prietenei pe care,parca,nu am cunoscut-o..nu o cunos si nici n-o s-o cunosc vreodata.
-Nu avem timp!Trebuie sa o scoatem rapid de aici.Pana mai avem timp!Ea e Aleasa si singura noastra sansa !
-Ce?

10 comentarii:

  1. bun;;).
    sper sa va placa acest capitol

    Urmariti in continuare capitolele si aflati adevarul despre Luce si impreuna cu prietenii ei urmatoarele aventuri .

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac mult misterele :x
    foarte frumoasa povestea :)
    astept continuarea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. va aparea astazi..lucrez acum la ea.daca nu apare azi,sigur apare maine ! JUR !
    multumesc ca-mi citesti blogul :x.sper ca ti-a placut ultimul episod din acest sezon.
    te mai astept !
    paa:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Loving the suspense. Desi cred ca ai fi putut sa folosesti propozitii mai scurte pentru a accelera situatia, gandurile si pentru a face panica mai intensa. Era mai de efect, parerea mea. ;)
    Keep it up :)
    Astept sezonul urmator <3

    RăspundețiȘtergere